Створюємо позитивний мікроклімат

Відповідно до річного плану роботи школи проведено засідання педагогічної ради з елементами квесту «Про механізми формування позитивного психологічного мікроклімату в учнівському та педагогічному колективах». Під час доповіді Складна І.В. акцентувала увагу на типах психологічного мікроклімату, охарактеризувала функції, які він виконує в колективі, назвала показники здорового мікроклімату в колективі. Під час вправи «Кокон» усі присутні озвучили ситуації, які негативно впливають на їх психологічний стан. Завуч ознайомила з результатами діагностики психологічного клімату в нашому колективі. Під час виступу актуалізовано значення тематичних тижнів, спрямованих на профілактику негативних проявів в учнівському колективі і розвиток позитивного мислення учнів та їх вплив на психологічний мікроклімат в колективі, проаналізована участь класних колективів в цих заходах, рівень підготовки.

/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0478.jpg

Вчитель математики Лисенко О.Є. поділилась інтерактивними методами навчання, що сприяють невимушеній атмосфері під час уроків. Олена Євгенівна розповіла про використання інструментів критичного мислення, QR кодів на уроках та під час проведення виховних заходів. Вчитель розповіла про способи згуртування класного колективу у повсякденному шкільному житті.

/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0493.jpg

Практичний психолог Яковець В.М. розповіла про вплив стресу на організм і здоров’я людини, охарактеризувала конструктивні і деструктивні способи виходу із депресивного стану. Вікторія Миколаївна проаналізувала психологічний мікроклімат в учнівських колективах, надала практичні рекомендації щодо його покращення.

/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0496.jpg

Вчитель початкової школи Кошанська Л.О. розповіла про роль позитивного психологічного мікроклімату в класному колективі, способи позитивного налаштування учнів класу та їх вплив на рівень активності і успішності школярів. Для учасників педради Лариса Олександрівна провела вправу «Ситуація успіху», протягом якої налаштувала присутніх на отримання позитиву від участі у квесті.

/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0500.jpg /Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0501.jpg

В процесі проведення квесту зі станціями: «Арт-терапія «Мій Всесвіт», «Метелик», «Янгол-охоронець», «Ресурси», «Подолання стресу» усі учасники педради мали можливість оволодіти практичними навиками усвідомлення та активізації внутрішніх ресурсів, підвищення стресостійкості і створення позитивного психологічного мікроклімату в колективі.

/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0505.jpg/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0507.jpg/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0509.jpg/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0510.jpg/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0511.jpg

На закінчення педради виступила директор НВК Комаренко С.О., яка охарактеризувала складові психологічного мікроклімату в колективі.

/Files/images/2018-2019/stvoryumo_pozitivniy_mkroklmat/IMG_0514.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 289

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.