Поради вчителям щодо роботи з дітьми з ООП

1. Ознайомтеся зі спеціальною літературою, щоб мати уявлення про можливості, що виникатимуть під час навчання й виховання учнів з ООП.

2. Заздалегідь підготуйте учнів до того, що з ними разом навчатиметься учень з ООП. Не залякуйте учнів. Поясніть, що від їхнього ставлення зараз залежить подальша доля цієї дитини. Вони відповідають за неї.

3. Будьте спостережливими. Умійте вчасно помітити агресивність окремих учнів і в індивідуальній бесіді переконати їх, що подібна поведінка неправильна.

4. Будьте прикладом у спілкуванні з учнем з ООП для інших вихованців. Не робіть поблажок, оцінюючи відповіді дитини з ООП, краще дайте завдання, яке буде враховувати можливості такої дитини. Наприклад, для дитини, що заїкається, краще буде, якщо вона відповідатиме біля дошки письмово, а не усно. Учневі із ЗПР можна підготувати посильне завдання.

5. Підтримуйте контакт з батьками учня з ООП. Ця співпраця необхідна всім: і вчителеві, якому батьки можуть підказати як краще використовувати особливості дитини; і батькам, які в особі зацікавленого педагога отримують однодумця; і власне дитині, яка відчуватиме підтримку і вдома і в школі.

6. Обов’язково консультуйтеся з психологом, дефектологом та іншими фахівцями, щойно виникатимуть будь-які проблеми в навчально-виховному процесі.

7. Намагайтеся, щоб у дитини з ООП були посильні доручення, це необхідно для усвідомлення учнем особистої соціальної значущості.

8. Будьте об’єктивними до таких учнів: за необхідності заохочуйте, якщо завинив – робіть зауваження, щоб уникнути нездорового соціально-психологічного клімату в класі.

Кiлькiсть переглядiв: 769

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.