/Files/images/sotsalniy_pedagog/5jpg.jpg Робіть!

- Втішайтеся своєю дитиною

- Прибираючи чи готуючи їжу, щось наспівуйте. Коли малюк може вас чути, розмовляйте вголос (це допоможе йому навчитися говорити)

- Якщо ви побачили, що дитина щось робить, розпочніть «паралельну розмову» (коментуйте її дії)

- Розмовляйте з дитиною турботливим, заспокійливим, підбадьорливим тоном

- Коли дитина з вами розмовляє, слухайте її співчутливо і уважно

- Визначте чіткі та тверді умови для дитини

- Заохочуйте в дитини прагнення ставити запитання

- Не скупіться на нагороду – похвалу чи поцілунок

- Будьте терплячими

- Щодня читайте дитині

- Будьте прикладом для дитини: хай він бачить, яке задоволення ви отримуєте від читання газет, журналів, книг

- Не втрачайте почуття гумору

- Проблем батьків і дітей немає там, де батьки та діти дружать і мають спільні заняття.

/Files/images/sotsalniy_pedagog/6.jpg Не робіть!

- Не перебивайте дитину, не говоріть, що ви вже зрозуміли, не відвертайтеся, поки дитина не закінчила розповідати

- Не змушуйте дитину робити те, до чого вона не готова

- Не вимагайте одразу дуже багато

- Не слід постійно виправляти дитину, повторюючи: «Не так! Перероби!»

- Не кажіть: «Ні, вона не червона.» Краще сказати просто: «Вона синя».

- Не треба піддавати критиці дитину навіть сам на сам, тим більше не слід цього робити у присутності інших людей

- Не треба встановлювати для дитини багато правил: вона перестане звертати на них увагу

- Не перестарайтеся, створюючи дитині дуже багато стимулів або вражень: іграшок, поїздок

- Не виявляйте надмірного занепокоєння з приводу кожної зміни в дитині: невеликого руху вперед або, навпаки, деякого регресу.

Кiлькiсть переглядiв: 361

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.