Робота психолога у таборі - 2019

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/91.jpg

Психолог Яковець В.М. продовжила свої заняття із загонами третіх та четвертих класів у пришкільному таборі.

Тема заняття: «Вправи та ігри для розвитку пізнавальних процесів».

Мета: розвивати спостережливість, пам’ять, довільну увагу, уміння порівнювати та аналізувати предмети, здатність узагальнювати; розвивати тонку моторику руки.

Вправи «Одяг», «Буває – не буває», «Малюнки під диктовку», «Повтори за мною», «Пантоміма для спостережливих», «Що змінилося?» активізують пізнавальні процеси в ігровій формі.

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/7.jpg

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/8.jpg

Вправи-руханки «Стихія», «Надувний м’яч», «Будь уважний» сприяють і розвитку спостережливості, і створенню позитивної атмосфери, і тренуванню окремих груп м’язів.

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/5.JPG

А вправа «Ліплення» впливає на формування тонкої моторики руки, креативності та естетичної чутливості.

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/1.JPG

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/2.JPG

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/3.JPG

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/4.JPG

Сьогодні діти ліпили роботів, а значить, мріяли і фантазували. Заняття пройшло невимушено і на одному подиху.

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/90.jpg

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/9.jpg

/Files/images/2018-2019/psiholog/robota_psihologa_u_tabor_2019/6.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 548

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.