«Формування позитивного психологічного мікроклімату в учнівському колективі»
10-й клас – це важливий етап для старшокласників. Колектив оновився учнями із інших класів, тому важливо створити у класі атмосферу доброзичливості, підтримки. Допомогти учням згуртуватися для навчання і спілкування, даптуватися один до одного і до навчального процесу.
З цією метою шкільний психолог провела з учнями 10-А класу заняття з елементами тренінгу «Формування позитивного психологічного мікроклімату в учнівському колективі». Дітям були запропоновані вправи для глибшого знайомства один з одним, розвитку групової взаємодії та навичок спілкування. Учні мали можливість дізнатися про інтереси та уподобання своїх однокласників, оцінити емоційний стан та й просто обійняти один одного.
Десятикласникам сподобалося виконувати цікаві інтерактивні психологічні вправи і вони висловили сподівання частіше зустрічатися із психологом у такому форматі.
Коментарi